Gotteligottgott

Liksom många andra Morabor såg jag Halv åtta hos mig när de visade tävlande här ifrån.

Först ut att bjuda på middag var den lokala trubaduren Billy Opel (Erik Morell).
Förrätten tyckte jag såg god ut MEN tänkte att det är inget för mig. Den innehöll både Gustafskorv och parmesanost. Är inte så förtjust i Gustafskorv och parmesan hade jag bara en förutfattad mening om att det var inget jag gillade.
Som tur är så har jag en mamma som gillar att pröva saker så nu har jag upptäckt 2 recept med parmesan i som jag gillar, Italienska smöret och Gustafsröra.

Receptet på gustafsröran hittar du om du trycker --->HÄR!<---

Om man skippar tunnbrödskorgen och lägger upp det på ett salladsblad eller har lite sallad till blir det en LCHF-vänlig rätt.
Och SÅ god, hade kunnat äta denna röra varje dag!

Hemma själv idag och hade en bit gustafskorv i frysen och en parmesanost i kylen så jag slängde ihop en sats så jag kan gotta mig idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0