Oj vad länge sedan

Över ett år sedan jag var in här o skrev.
Har fullt upp med Viggo o hans blogg. I mitt liv händer det inte så mycket så att det är värt att skriva om ;-)

Jag har ju införskaffat en ny dator. Lite lyxshopping bara för att den gamla hade ju inte HDMI-uttag o inte webb-cam och jag tyckte hårddisken var lite liten.
Vad kinkig man börjar bli ;-)

Har nu oxå införskaffat en 10 meter lång hdmi-kabel för det var så drygt att flytta datorn till tv'n varje gång man skulle koppla ihop dem...dagens I-landsproblem :-)

Testade kabeln igår och tänkte kolla in woddler lite som jag har haft sedan länge sedan men aldrig prövat ens.
Vi valde en barnfilm för Viggos skull. Arthur o Minmoyerna eller vad den hette. Det slutade med att Viggo var in på sitt rum och lekte Bob the builder och jag o Manne kikade på barnfilmen. Det var ju så spännande och vi fick ju lov att se upplösningen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0