ÄNTLIGEN!

Blev så glad idag när jag handlade på Willys. Kom till gräddhyllan och upptäcker till min glädje att de säljer grädde i 1-liters förpackning. Bra Willys!

Men på min sur-lista ligger Tv4 just nu. De visar en serie som baseras på Mari Jungstedts böcker. Då är den ju dubbad...vem f-n vill se nått sånt? Och jag som var sååå sugen att se denna serie :-(
Och nu börjar det ryktas om att kändisdjungeln är fejk och inspelas i Sverige. Vi såg första avsnittet och tyckte att ljudet lät märkligt och att det verkade som om de var i en studio.
Är det sant så undrar man om Tv 4 har dåligt med pengar när de gjort 2 "botten-satsningar". Dubbat och kändisdjungeln. 

Ikväll blir det ju svenska hollywoodfruar. Hinner jag ju inte se men får kolla nån annan dag, skall ju upp o jobba i natt *gäsp*. Anna Anka är ju en riktig stjärna.

Kommentarer
Postat av: Sol Elin

Den där kändisdjungeln som går på tv4 är då bara skit, det är som du säger det ser ju fejk ut o ljudet lika så.

Anna Anka det är ju en kvinna för sig, men det är rätt kul o se de där svenska hollywood fruarna.

Längtar tills Desperate börjar nu 6 okt, är det nått du brukar se? Kram

2009-09-22 @ 12:52:31
Postat av: Marina

Jajamensan, I löv hemmafruarna!

2009-09-22 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0