Nu var det ett tag sedan

Nu var det länge sedan jag skrev i min blogg. Har fullt upp att skriva i Viggos blogg och även den blir det knappt något skrivet i.
Men jag får väl skylla på sommaren och att Manne har semester så det blir lite mera åkande.

Igår var jag så jäkla duktig! Gjorde egen mat till Viggo och frös in i portioner.
Det blev biff stroganoff, kokt sej med ärter o provencalska örter, dillkokt lax mosad i gräddsås med smak av dill o citron och slutligen en fläskköttsgryta. *klappar mig stolt på axeln* ;-)

Idag fick Viggo äta lax med en mosad potatis till och det fick klart godkänt. Han verkar gilla hemlagad mat mera än den färdiga på burk. Tror att han tycker den är lite smaklös.


Nu skall jag sätta lite fart på Manne. Vill att han skall sätta upp en vassvägg jag köpt på granngården som lite avskärmning. På fredagsem/kväll var till borlänge och shoppade och köpte en takvifte (takfläkt). Vi har ju bara bott här i lite mer än 1 år så det är väl på tiden att vi bestämde oss för vad vi skulle ha för lampa i vardagsrummet. Så den hoppas jag oxå kommer upp, kan ju vara skönt med en takvifte nu när värmen kommer ;-)

Kommentarer
Postat av: MaddaPadda

Ja det är ju verkligen på tiden att det kommer upp lite ljus i det taket någon gång..

haha

2008-07-21 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0